مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:402023-12-03سياسي

صدور بیش از 2500 پروانه ساختمانی در اصفهان با سامانه اصنو


مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با توجه به دستورالعمل اجرای ماده 22 قانون پیش فروش ساختمان مصوب 1389 و بند د ماده (1) آیین نامه اجرایی آن مصوب 1393 شهرداری ها باید برای هر واحد، شناسنامه فنی جداگانه ای صادر شود.

بر این اساس شهرداری اصفهان برای جاری سازی آخرین مصوبات مجلس شورای اسلامی خدمت جدیدی را درا ختیار شهروندان قرار داده تا با مراجعه به سامانه هوشمند توسعه شهری (اصنو) و با استفاده از فایل های راهنمای بارگذاری شده، گواهی مربوطه را دریافت کرده و به مهندسین طراح و ناظر خود مراجعه کرده و پس از اخذ تاییدیه نهایی رییس اداره شهرسازی منطقه به دفاتر اسناد رسمی برای تنظیم سند پیش فروش آپارتمان مراجعه کنند.

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه اصفهان من، با استفاده از لینک قرارداده شده در سربرگ اصلی شهرسازی، خدمت شناسنامه فنی ساختمان و گردش کار و نحوه انجام آن را مشاهده کنند.

امید علی اصغری، مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان در همین رابطه با اشاره به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه اظهار داشت: از ابتدای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 2500 پروانه ساختمانی در اصفهان با سامانه اصنو

صدور بیش از 2500 پروانه ساختمانی در اصفهان با سامانه اصنو