مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 12:302023-12-16ورزشي

سلگی: نیمی از کاروان ایران برای اولین بار در بازی های پاراآسیایی حاضر شدند


معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک توضیحاتی در خصوص عملکرد کاروان کشورمان در بازی های پاراآسیایی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سعید سلگی در خصوص روند آماده سازی کاروان فرزندان ایران، نتایج بدست آمده و رکورد شکنی ها در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: کاروان اعزامی به بازی های پاراآسیایی هانگژو که با نام فرزندان ایران و شعار ایمان، ایران، افتخار و با سرپرستی معنوی دختر شهید غیرت حمید رضا الداغی در حالی با کسب عنوان دومی به کار خود پایان داد که کسب 131 مدال از سوی ملی پوشان موجی از نشاط و غرور را در بین مردم عزیز  کشورمان ایجاد کرد.

وی افزود: در این دوره از بازی ها 2780 ورزشکار از 44 کشور آسیایی حضور داشتند که در مجموع 1573 مدال شامل 502 مدال طلا، 499 نقره و 572 مدال برنز بین قهرمانان رشته های مختلف ورزشی توزیع شد.

معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: حضور 1895 ورزشکار زن و 2632 ورزشکار مرد از سوی 44 کشور آسیایی نشان از اهمیت این رقابت ها برای همه کشورها داشت و همین امر سطح فنی مسابقات را بالا برده بود که در پایان 33 کشور موفق به کسب مدال در این دوره از بازی ها شدند.

سلگی گفت: با توجه به تعویق یک ساله بازی ها، سیاست گذاری کمیته ملی پارالمپیک برگزاری مداوم ومستمر اردوهای آماده سازی رشته های تحت پوشش بود و بر این اساس با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلگی: نیمی از کاروان ایران برای اولین بار در بازی های پاراآسیایی حاضر شدند

سلگی: نیمی از کاروان ایران برای اولین بار در بازی های پاراآسیایی حاضر شدند