مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 11:302023-12-21بين الملل

رایزنی بلینکن با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان درباره غزه


وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتایان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی خود بر پایبندی کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

- وزیر خارجه آمریکا در گفت وگوی تلفنی با همتایان انگلیسی، فرانسوی و آلمانی خود بر پایبندی کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه آمریکا امروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در تماس های تلفنی که با دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس، کاترین کولونا، وزیر خارجه فرانسه و آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان داشت، بر اهمیت ارسال هر چه سریع تر کمک های بشردوستانه به غزه، کاهش تلفات غیرنظامیان غزه و ممانعت از تشدید تنش در منطقه تاکید کرد.

با وجود حمایت آشکار آمریکا از رژیم صهیونیستی در حملات شدید علیه نوار غزه اما بلینکن در این گفت وگوها بر پایبندی آمریکا به تشکیل کشور مستقل فلسطین تاکید کرد.

همچنین وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست کشورش در حمایت از تل آویو، حملات ارتش یمن به کشتی های رژیم صهیونیستی در دریای سرخ را محکوم کرده و همکاری در حوزه امنیت دریایی را خواستار شد.

ارتش یمن در راستای همبستگی با ساکنان نوار غزه که از هفتم اکتبر در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند، نفت کش ها و کشتی های وابسته به رژیم صهیونیستی و آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی بلینکن با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان درباره غزه

رایزنی بلینکن با وزرای خارجه انگلیس، فرانسه و آلمان درباره غزه