مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 10:252023-12-20اقتصادي

زارع: افزایش مالیات بر ارزش افزوده / منابع آن صرف همسان سازی می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «رحیم زارع» سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود درباره کلیات این لایحه، - سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 گفت: نرخ مالیات بر ارزش افزوده به میزان یک واحد درصد در سال آینده افزایش می یابد و منابع آن صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403، در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 آذر ماه) در تشریح گزارش کمیسیون متبوع خود درباره کلیات این لایحه، گفت: لایحه اصلاحی کلیات بودجه سال 1403 کل کشور پس از اعلام وصول جهت رسیدگی به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع شد و بلافاصله در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

کلیات این لایحه در جلسه مورخ 28/‏09/‏1402‬ با حضور رییس و معاونان سازمان برنامه و بودجه و پس از بحث و بررسی با اکثریت آرا به تصویب کمیسیون رسید.

وی ادامه داد: پس از رد کلیات لایحه بودجه اصلاحاتی توسط دولت انجام شد و سپس لایحه جاری در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و نقاط ضعف و نقاط قوت آن احصا شد.

مهم ترین اصلاحی که دولت در لایحه بودجه اعمال کرده است، درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت منبع پایداری را برای آن در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زارع: افزایش مالیات بر ارزش افزوده / منابع آن صرف همسان سازی می شود

زارع: افزایش مالیات بر ارزش افزوده / منابع آن صرف همسان سازی می شود