مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 08:452023-11-27بين الملل

روسیه: کشورهای غربی به دنبال بی ثبات کردن اوضاع در قره باغ هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی دولت روسیه در گفت وگویی تلویزیونی تأکید کرد که برخی کشور های غربی به دنبال تنش آفرینی و بی ثبات کرن اوضاع در منطقه قره باغ هستند و آشکارا در حال مقابله با منافع روسیه در منطقه است.

- سخنگوی دولت روسیه با بیان اینکه برخی کشورهای غربی در حال مقابله با منافع این کشور در منطقه قفقاز جنوی هستند تأکید کرد که غربی ها به دنبال بی ثبات کردن اوضاع قره باغ هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی دولت روسیه در گفت وگویی تلویزیونی تأکید کرد که برخی کشور های غربی به دنبال تنش آفرینی و بی ثبات کرن اوضاع در منطقه قره باغ هستند و آشکارا در حال مقابله با منافع روسیه در منطقه است.

پسکوف با اشاره به تلاش غربی ها برای اخراج نیرو های حافظ صلح روسیه از منطقه قفقاز جنوبی و برهم زدن روابط بین روسیه و ارمنستان گفت: مبارزه و جدال کشور های غربی با روسیه قبل از این با ماسک و پوشش تنش دیپلماتیک بود، اما از چند سال پیش این پوشش کنار زده شد و مبارزه خود علیه مسکو را آشکارا و رودرو نشان دادند.

وی در ادامه افزود: تمام این کشور ها همچنان در تلاش برای ادامه وضعیت بی ثبات کننده در اطراف قره باغ هستند که درنهایت منجر به اعتراض رسمی طرف آذرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: کشورهای غربی به دنبال بی ثبات کردن اوضاع در قره باغ هستند

روسیه: کشورهای غربی به دنبال بی ثبات کردن اوضاع در قره باغ هستند