مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-06حوادث

کشف 518 حلقه لاستیک قاچاق در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 4 هزار کیلوگرم پودر کاکائو خارجی و 518 حلقه لاستیک فاقد مجوز جمعاً به ارزش 17 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از مرکز اطلا ع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان اظهار داشت: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی رصد محورهای مواصلاتی استان یک دستگاه کامیون باری و یک دستگاه وانت نیسان را متوقف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی در بازرسی از خودروهای مذکور مقدار 4 هزار کیلوگرم پودر کاکائو خارجی و 518 حلقه لاستیک فاقد مجوز کشف کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در پایان با اعلام این که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان 17 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: دراین خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحت رسیدگی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم ترین راه حمایت از تولید داخلی، کوتاه نمودن دست افراد سودجو و فرصت طلب که در فکر ضربه زدن به اقتصاد داخلی و به تبع آن ایجاد نارضایتی در صنف تولیدکنندگان داخلی، می باشند، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 518 حلقه لاستیک قاچاق در زنجان

کشف 518 حلقه لاستیک قاچاق در زنجان