مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 23:102023-12-05ورزشي

لشکر هواداران خونگرم شیرازی برگ برنده فجر شهید سپاسی


باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در اطلاعیه ای از هواداران خود دعوت کرده است تا با حضور حداکثری در ورزشگاه حافظیه شیراز از تیم محبوبشان حمایت کنند.

- ایسنا/فارس باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در اطلاعیه ای از هواداران خود دعوت کرده است تا با حضور حداکثری در ورزشگاه حافظیه شیراز از تیم محبوبشان حمایت کنند.

فردا چهارشنبه، 15 آذرماه جدال حساس زردپوشان شیرازی برگزار خواهد شد و تیم فجر شهید سپاسی شیراز در آستانه بازی مهم و حساس خود مقابل چادرملو اردکان تیم صدرنشین لیگ یک در هفته پانزدهم رقابت های جام آزادگان است.

باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز در اطلاعیه ای از هواداران خود دعوت کرده است تا با حضور حداکثری در ورزشگاه حافظیه شیراز از تیم محبوبشان حمایت کنند و اگر هواداران خونگرم شیرازی و استان فارسی تیم فجر خواهان صعود تیم محبوبشان به لیگ برتر هستند، باید فردا سکوهای ورزشگاه پیر حافظیه را به رنگ زرد طلایی درآورند تا به معنای واقعی کلمه همانند لشکری در کنار تیم فجر و بازیکنان درون زمین باشند.

تیم فجرشهید سپاسی شیراز که یکی از چهار تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر به شمار می رود، تاکنون در مسابقات خانگی خود درخشان ظاهر شده است و هم اکنون با 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لشکر هواداران خونگرم شیرازی برگ برنده فجر شهید سپاسی

لشکر هواداران خونگرم شیرازی برگ برنده فجر شهید سپاسی