مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-16سياسي

آغاز احداث بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گلستان در سفر رییس جمهور


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اعتبارات در نظرگرفته شده در سفر اول رییس جمهور به استان را مجموعاً 16 هزار و 800 میلیارد ریال عنوان و افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تا این لحظه به انضمام تخصیص اعتبارات 1402، - ایسنا/گلستان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان اعتبارات در نظرگرفته شده در سفر اول رییس جمهور به استان را مجموعاً 16 هزار و 800 میلیارد ریال عنوان و افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته تا این لحظه به انضمام تخصیص اعتبارات 1402، بودجه مصوب جذب شده سفر 13 هزار و 700 میلیارد ریال است.

ایرج حیدریان در گفت وگو با ایسنا تأثیر اعتبارات جذب شده در سفر اول هیئت دولت را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: طرح آب رسانی به گرگان، مجموعه طرح های آبرسانی به آزادشهر و رامیان، آبرسانی مجتمع نوار مرزی و تکمیل سد نرماب و تکمیل سد آقدکش از اقدامات خوبی بود که در این راستا انجام شد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم کارهای اجرایی بدنه سد سرعت پیدا کرده و تقریباً تکمیل شده است، گفت: در این عملیات مسکن سازی برای روستاهای در مسیر سد، همزمان انجام شده و خانه های قدیمی بازسازی و بهسازی می شوند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به اینکه سد نرماب اهداف مهمی دارد، بیان کرد: کنترل سیلاب، تأمین آب شرب یک چهارم جمعیت استان و نیازهای زیست محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز احداث بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گلستان در سفر رییس جمهور

آغاز احداث بزرگترین مزرعه پرورش ماهیان خاویاری گلستان در سفر رییس جمهور