مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:352023-11-26سياسي

هجدهمین دور رایزنی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران و هند برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دور رایزنی های سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند صبح امروز میان هیأت های وزارت خارجه های دو کشور به ریاست وینای موهان کواترا، - هجدهمین دور رایزنی های سیاسی میان ایران و هند با حضور قائم مقام وزارت امور خارجه هند و معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دور رایزنی های سیاسی میان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری هند صبح امروز میان هیأت های وزارت خارجه های دو کشور به ریاست وینای موهان کواترا، قائم مقام وزارت امور خارجه هند و علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان در تهران برگزار شد.

در این نشست چهار ساعته طیفی از موضوعات سیاسی، اقتصادی، کنسولی و نیز تحولات منطقه ای و بین المللی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و اولویت های روابط دو کشور در دوره پیش رو مشخص گردید.

علی باقری ضمن استقبال از گسترش و توسعه مناسبات دو کشور، بر ایجاد ساز و کار های مناسب برای تضمین تعاملات راهبردی و پایدار میان دو کشور تاکید کرد.

وی همچنین بر گسترش روابط تهران و دهلی نو در عرصه های چند جانبه و منطقه ای از جمله در قالب سازمان همکاری شانگ های و بریکس و نیز در چارچوب سازمان ملل متحد و نهاد های وابسته به آن تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجدهمین دور رایزنی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران و هند برگزار شد

هجدهمین دور رایزنی های سیاسی جمهوری اسلامی ایران و هند برگزار شد