مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-30اقتصادي

نیروی بیکار در اردستان به حداقل رسیده است


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: اقدامات و حمایت ها در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باعث شده نیروی بیکار در اردستان به حداقل تعداد ممکن برسد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: اقدامات و حمایت ها در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باعث شده نیروی بیکار در اردستان به حداقل تعداد ممکن برسد.

وحید نقوی، شامگاه (چهارشنبه، 8 آذرماه) در کارگروه اشتغال شهرستان اردستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طبق بررسی های سامانه رصد اشتغال، دستگاه های اجرایی شهرستان اردستان تاکنون 64 درصد از تعهد خود در حوزه اشتغال را محقق کردند.

وی با بیان اینکه کل تعهد اشتغال ایجاد شده در شهرستان اردستان برای سال 1402 تعداد 1839 نفر است که دستگاه های اجرایی شهرستان تاکنون تعداد 1169 نفر از آن را ایجاد کردند، افزود: این میزان نسبت به مدت سال گذشته رشد داشته است و اداراتی مانند کمیته امداد، بنیاد برکت، شبکه بهداشت و درمان، صندوق کارآفرینی، راهداری و حمل و نقل جاده ای و.

بهتر از مابقی ادارات در حوزه ایجاد اشتغال عمل کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان با اشاره به پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به متقاضیان گفت: برای سال جاری 15 میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی بیکار در اردستان به حداقل رسیده است

نیروی بیکار در اردستان به حداقل رسیده است