مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:552023-11-29اجتماعي

بازگشت گرمای پاییزی به آسمان مازندران


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز جو پایداری در استان حاکم است و فردا به دلیل شکل گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما و در ارتفاعات وزش باد گرم هستیم.

- احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره پیش بینی وضعیت جوی و همچنین وضعیت بارش ها در استان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: همان گونه که انتظار داریم با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارندگی، وزش باد و کاهش محسوس دما در آسمان مازندران بودیم.

وی افزود: بیشترین بارش در این مدت از جوربند نور با 117، شیاده بندپی بابل 88، بندپی غربی 80، بابلسر 77، کلوده محمودآباد 72، ایزدشهر 71 ، نوشهر و سفیدآب تنکابن 68 و آمل 76 میلی متر گزارش شده است .

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این سامانه از بامداد امروز تضعیف و از استان خارج شده است، تصریح کرد: از امروز جو پایداری در استان حاکم است و فردا به دلیل شکل گیری جریانات جنوبی شاهد افزایش نسبی دما و در ارتفاعات وزش باد گرم هستیم.

اسدی اضافه کرد: روز جمعه مجددا موج ناپایدار از روی منطقه عبور می کند که شاهد افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده به ویژه در غرب استان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت گرمای پاییزی به آسمان مازندران

بازگشت گرمای پاییزی به آسمان مازندران