مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-22سياسي

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بیانگر توجه دولت به پرستاران است


اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 13 سال حاکی از حمایت و توجه دولت مردمی و انقلابی به این قشر و رفع مشکلات آنان است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 13 سال حاکی از حمایت و توجه دولت مردمی و انقلابی به این قشر و رفع مشکلات آنان است.

اسدالله عباسی، امروز اول آذر در آیین تجلیل از پرستاران نمونه استان گیلان که سالن شهدای فراجا رشت برگزار شد ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، صبر را از جمله ویژگی های پرستاران عنوان و اظهار کرد: اجرایی شدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 13 سال حاکی از حمایت و توجه دولت مردمی و انقلابی به این قشر و رفع مشکلات آنان است.

پرستاران در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری صبوری کردند، این قانون با دستور رییس جمهور اجرایی شده که باید برای اجرای درست آن توجه شود.

وی با قدردانی از پرستاران گیلان برای خدمات رسانی صادقانه به بیماران، از رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان خواست موضوع تعرفه گذاری خدمات پرستاری، با دقت بیشتر در گیلان اجرا شود.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به عضویت در شورای عالی اداری، تاکید کرد: در این شورا حقوق، مزایا و سایر امور به ریاست آیت الله رییسی رسیدگی می شود، لذا با تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بیانگر توجه دولت به پرستاران است

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری بیانگر توجه دولت به پرستاران است