مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 07:402023-12-03سياسي

اعتبار برسد، کنارگذر دورود امسال افتتاح می شود


سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان پیشرفت فیزیکی پروژه کنار گذر دورود را 40 درصد عنوان کرد و گفت: در صورت رفع معارضین موجود و تامین اعتبار تا پایان سال جاری یک باند مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- گودرز بابا عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت کنار گذر دورود، با اشاره به اینکه از تیرماه گذشته و با انتخاب پیمانکار جدید عملیات اجرایی پروژه سرعت قابل توجهی گرفت، اظهارکرد: پیمانکار در مقاطعی که رفع معارض شده عملیات زیر سازی را انجام داده و در حال انجام روسازی و آسفالت با سرعت و کیفیت مناسب است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تکمیل پروژه اهمیت ویژه ای دارد، با پیگیری نماینده مردم دورود در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی و شهرستانی بخشی از هزینه تملک اراضی تملک نشده تامین شد.

سرپرست طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل لرستان، گفت: جلسات متعددی با حضور نماینده شهرستان، فرماندار، مدیریت حوزه غرب و مرکز شرکت ساخت زیر بناهای حمل و نقل کشور و معارضین در محل کارگاه تشکیل شد و بخش عمده ای از معارضین رفع و در مراحل آزاد سازی است.

به گفته بابا عباسی برای اتمام باند برگشت حدود 300 میلیارد تومان اعتبار لازم است که 40 میلیارد تومان آن مربوط به تملک اراضی و سازه های در مسیر محور و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار برسد، کنارگذر دورود امسال افتتاح می شود

اعتبار برسد، کنارگذر دورود امسال افتتاح می شود