مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:402023-11-27اقتصادي

جریمه میلیاردی مشاور املاک متخلف در قزوین


رییس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین، از جریمه میلیاردی و پلمب یک واحد مشاور املاک متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، جعفر جان احمدی با تاکید بر جدیت تعزیرات حکومتی در امر خدمت رسانی دقیق، سریع و صیانت از حقوق شهروندان، گفت: با شکایت شاکی خصوصی از یک مشاور املاک، پرونده ای در تعزیرات حکومتی قزوین تشکیل شد.

وی افزود: با بررسی شواهد و مستندات، تخلف گرانفروشی و دریافت کمیسیون اضافه بر نرخ مصوب این واحد صنفی محرز شد، متصدی مشاور املاک علاوه بر بازگرداندن 192 میلیون ریال در حق شاکی، به پرداخت یک میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و واحد صنفی متخلف پلمب با نصب پارچه به مردم معرفی شد.

رییس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی قزوین تصریح کرد: عدم رعایت سقف افزایش اجاره بهاء، عدم رویت اصل سند و مدارک هویتی معامله کنندگان، نداشتن پروانه کسب، دریافت نکردن کد رهگیری، درخواست مبلغ اضافی برای کد رهگیری، صادر نکردن فاکتور، نصب نکردن نرخ نامه، گران فروشی، دریافت حق کمیسیون غیر قانونی از جمله تخلفات است، در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قانونی می شود.

این مسوول از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف، مراتب را از سامانه ارتباطی 135 یا مراجعه به تعزیرات حکومتی برای رسیدگی فوری گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه میلیاردی مشاور املاک متخلف در قزوین

جریمه میلیاردی مشاور املاک متخلف در قزوین