مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-13سياسي

وصیت نامه آیت الله رحمت+تصویر وصیت نامه


حجت الاسلام و المسلمین محمد ساعدی، وصی آیت الله رحمت، گفت: بعد از جلسه خدمت ایشان عرض کردم اگر اجازه می دهید این مطالبی که مدنظر شما است و الآن شفاهی بیان فرمودید، - وصی آیت الله رحمت جزییاتی از نحوه ثبت وصیت نامه آن مرحوم اعلام کرد و یک نسخه از این وصیت نامه را برای انتشار در اختیار پایگاه خبری جماران قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد ساعدی در گفت وگو با خبرنگار جماران، در خصوص وصیت نامه مکتوب آیت الله رحمت و امکان انتشار آن اظهار داشت: سخنران محترم مراسم بزرگداشت آیت الله رحمت در حسینه جماران اشاره ی کوتاهی به این موضوع داشت و به بنده به عنوان وصی آن مرحوم توصیه فرمود که آن را با توجه به نکات آموزنده ای که دارد در فرصت مقتضی منتشر کنم.

عضو دفتر امام خمینی(س) با اشاره به اینکه دوره بیماری آیت الله رحمت تقریبا یک ماه طول کشید گفت: حدود دو هفته در قم و تهران بستری بودند، ولی علاقه داشتند که در منزل باشند.

لذا امکانات لازم در منزل توسط خانواده و فرزندان ایشان فراهم شد و نهایت سعی خود را کردند که رسیدگی های لازم انجام شود اما نکته اینجا است که آیت الله رحمت دیگر دل در این دنیا نداشتند و هیچ سعی و علاقه ای به ماندن بروز نمی دادند و به مقدمات سفر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصیت نامه آیت الله رحمت+تصویر وصیت نامه

وصیت نامه آیت الله رحمت+تصویر وصیت نامه