مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 16:502023-11-28پزشكي

گسترش برنامه «سلامت خانواده» به 180 شهر کشور


معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه «سلامت خانواده» که با محوریت پویش ملی سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، از گسترش برنامه «سلامت خانواده» به 180 شهر کشور خبر داد و بر ارتقای پوشش «پویش ملی سلامت» در تمام کشور تاکید کرد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت در جلسه قرارگاه سلامت خانواده که با محوریت پویش ملی سلامت در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، از گسترش برنامه سلامت خانواده به 180 شهر کشور خبر داد و بر ارتقای پوشش پویش ملی سلامت در تمام کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین فرشیدی گفت: پویش سلامت خانواده با هدف ارتقای سواد سلامت به ویژه در شهرهای بزرگ و همچنین تقویت برنامه سلامت خانواده و نظام ارجاع که از اردیبهشت ماه فاز شهری آن آغاز شده است، از 20 آبان ماه آغاز شد و تا 15 دی ماه ادامه دارد.

وی افزود: برنامه سلامت خانواده در فاز اول از 59 شهر شروع شد و سپس به 93 شهر ارتقا یافت و هم اکنون در 182 شهر کشور در حال اجراست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: ما یک نظام شبکه ای قوی در منطقه داریم که البته بخش شهری آن به ویژه در شهرهای بزرگ به اندازه بخش روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر توسعه نیافته است.

فرشیدی با اعلام این که 20 میلیون نفر تا پایان سال تحت پوشش برنامه سلامت خانواده قرار می گیرند، اظهار داشت: ضریب پوشش خدمات ما در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش برنامه «سلامت خانواده» به 180 شهر کشور

گسترش برنامه «سلامت خانواده» به 180 شهر کشور