مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 15:402023-11-25اجتماعي

دو واحد متخلف معدنی، هفتگی در جاده هراز پلمب می شود


معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: بی تفاوتی برخی مدیران واحدهای معدنی در رعایت الزام های زیست محیطی باعث شده تا به طور میانگین هر هفته دو تا سه واحد معدنی درمسیرجاده هراز توقف فعالیت یا پلمب شود.

- ایسنا/مازندران معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: بی تفاوتی برخی مدیران واحدهای معدنی در رعایت الزام های زیست محیطی باعث شده تا به طور میانگین هر هفته دو تا سه واحد معدنی درمسیرجاده هراز توقف فعالیت یا پلمب شود.

علی اکبر یداللهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: عدم رعایت موازین و ملاحظات زیست محیطی از جمله نداشتن پوشش حفاظتی برای پخش نشدن گرد وخاک ناشی از برداشت، ماه پیش برای گردوغبار و پخش شدن آن درمسیرجاده، هدایت گل ولای ناشی از نداشتن حوضچه های استاندارد که باعث ورود پساب به داخل رودخانه می شود، مهمترین دلایل توقف فعالیت و پملب واحدها در هر هفته می شود.

وی با تاکید براینکه سنگ شکن ها ذاتاً آلوده کننده رودخانه ها و باعث تغییر و گل آلود شدن شفافیت آب رودخانه می شود، تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر آلودگی رودخانه هراز و تغییررنگ آن ناشی از فعالیت های غیراستاندارد واحدهای بهره برداری معدنی در مسیرجاده هراز از کیلومتر یک تا حدود کیلومتر 60 جاده هراز به سمت تهران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو واحد متخلف معدنی، هفتگی در جاده هراز پلمب می شود

دو واحد متخلف معدنی، هفتگی در جاده هراز پلمب می شود