مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:102023-11-25اقتصادي

سرما در پیش است؛ مدیریت مصرف گاز را فراموش نکنید


مردم با پوشیدن لباس های زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم کردن یک درجه از گرمای محیط و نصب پرده های ضخیم، مصرف گاز را مدیریت کنند.

- ایسنا/البرز سرپرست شرکت گاز البرز گفت: مردم با پوشیدن لباس های زمستانه، استفاده از یک بخاری در منزل، کم کردن یک درجه از گرمای محیط و نصب پرده های ضخیم، مصرف گاز را مدیریت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران ایمانی فولادی روز شنبه چهارم آذرماه اظهار کرد: از تابستان امسال، البرز جزء استان های سبز کشور شده و همه شهرهای استان تحت پوشش انرژی گاز قرار گرفته اند و روستاها نیز به سرعت در حال اشتراک پذیری هستند.

وی به اقدامات انجام شده برای استمرار جریان گاز در روزهای سرد سال اشاره کرد و گفت: این شرکت هر ساله در فصل گرم سال بر اساس برنامه ریزی، همه ایستگاه ها و تأسیسات گاز را مورد تعمیرات اساسی قرار می دهد تا احتمال افت فشار گاز در فصل سرما به حداقل برسد.

سرپرست شرکت گاز البرز افزود: علاوه بر تعمیرات مستمر، این شرکت با اتصال خطوط تغذیه و توزیع شهرها به یکدیگر (رینگ کردن) موجب افزایش ضریب پایداری جریان گاز در استان شده است.

ایمانی فولادی با تاکید بر صرفه جویی گاز توسط مردم در این استان بیان کرد: مردم صرفه جویی در مصرف گاز را فراموش نکنند و با انجام چند راهکار ساده از جمله پوشیدن لباس های زمستانه، استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما در پیش است؛ مدیریت مصرف گاز را فراموش نکنید

سرما در پیش است؛ مدیریت مصرف گاز را فراموش نکنید