مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 16:452023-11-25ورزشي

ابراز علاقه محمد صلاح به بازی کنار رونالدو!


من همیشه دوست داشته ام کنار مسی و رونالدو بازی کنم اما اگر مجبور باشم از بازیکنان لیگ برتر یکی را انتخاب کنم، آن شخص کوین دی بروینه خواهد بود، - چون مطمئنم هر جای زمین که باشم او مرا پیدا کرده و به من پاس خواهد داد.

اظهار نظر محمد صلاح درباره علاقه اش به بازی کنار رونالدو؛ تیم فوتبال الاتحاد را که در حال برنامه ریزی برای جذب او در پنجره زمستانی است را شوکه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم، در حالی که باشگاه الاتحاد جده با در اختیار داشتن کریم بنزمای فرانسوی تلاش زیادی می کند تا محمد صلاح را در پنجره نقل وانتقالات زمستانی به خدمت بگیرد؛ این مهاجم مصری ابراز علاقه کرد بتواند کنار رونالدو در یک تیم قرار بگیرد تا معادله ای پیچیده شکل بگیرد.

محمد صلاح ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول در گفت وگویی با اسکای اسپورت (با همراهی و حضور شرکت EA سازنده بازی های الکترونیکی از جمله سری فیفا) در پاسخ به این سوال که همیشه دوست داشته با کدام بازیکنان همبازی باشد، گفت: من همیشه دوست داشته ام کنار مسی و رونالدو بازی کنم اما اگر مجبور باشم از بازیکنان لیگ برتر یکی را انتخاب کنم، آن شخص کوین دی بروینه خواهد بود، چون مطمئنم هر جای زمین که باشم او مرا پیدا کرده و به من پاس خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز علاقه محمد صلاح به بازی کنار رونالدو!

ابراز علاقه محمد صلاح به بازی کنار رونالدو!