مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-19سياسي

70 درصد اوکراینی ها آماده کنار گذاشتن تابعیت خود برای فرار از خدمت هستند


نتایج یک نظرسنجی نشان داده بیش از 70 درصد مردان اوکراینی حاضرند برای جلوگیری از خدمت در ارتش، تابعیت کشور خود را رد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بیش از 70 درصد مردان اوکراینی آماده دست کشیدن از تابعیت خود برای خدمت نکردن در نیروهای مسلح این کشور هستند.

معاون کمیته امنیت ملی، دفاع و اطلاعات پارلمان اوکراین ماریانا بزوهلا دوشنبه در شبکه های اجتماعی اعلام کرد این نتیجه نظرسنجی انجام شده توسط او و در پاسخ به این پرسش است که برای این که بسیج (نیرو) نشوم، آیا حاضرم تابعیت اوکراین را رد کنم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک به نقل از وی، از سه هزار 773 شرکت کننده، 74 درصد به این سوال پاسخ مثبت دادند، در حالی که سایرین گفتند خیر.

  او همچنین روز دوشنبه از زنان اوکراینی پرسید آیا برای اعزام نشدن به پست های عقب و شرکت های دفاعی حاضرند از تابعیت خود بگذرند که از سه هزار و 500 نفر شرکت کننده، 63 درصد به این پیشنهاد بله گفتند.

این نتایج در بحبوحه نبرد اوکراین و روسیه در حالی است که ارتش اوکراین فقط از آغاز ضدحملات در تابستان با هدف بازپسگیری مناطق تحت کنترل نیروهای روسیه، متحمل بیش از 125 هزار تلفات معادل دستکم پنج لشکر کامل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد اوکراینی ها آماده کنار گذاشتن تابعیت خود برای فرار از خدمت هستند

70 درصد اوکراینی ها آماده کنار گذاشتن تابعیت خود برای فرار از خدمت هستند