مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 11:462023-11-29سياسي

فرماندار اراک خبر داد: انجام آسیب شناسی علل وقوع جرایم انتخاباتی


آسیب شناسی علل وقوع جرایم انتخاباتی و راه های پیشگیری از آن توسط دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلف استان صورت می گیرد.

- امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به نزدیک بودن ایام انتخابات و اهمیت پیشگیری از جرائم انتخاباتی ویژه داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ساز و کارهای لازم به منظور پیشگیری از ارتکاب جرایم و تخلفات انتخاباتی در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب اندیشیده شده و ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی شهرستان اراک با جدیت این سازوکارها را رصد و پیگیری خواهد کرد.

وی تصریح کرد: آسیب شناسی علل وقوع جرایم انتخاباتی و راه های پیشگیری از آن  توسط  دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع تخلف صورت خواهد گرفت و تلاش داریم انتخابات به بهترین شکل ممکن و در سلامت کامل برگزار شود.

فرماندار اراک با تاکید بر اینکه انتخابات باید محل وفاق و همدلی باشد، گفت: از تمام نامزدهای انتخابات انتظار داریم اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و در چهارچوب های قانونی حرکت کنند، انتخابات مجلس بستری برای تعالی و پیشرفت کشور در همه بخش ها است که همه باید دست به دست همه داده و زمینه برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم را برگزار کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار اراک خبر داد: انجام آسیب شناسی علل وقوع جرایم انتخاباتی

فرماندار اراک خبر داد: انجام آسیب شناسی علل وقوع جرایم انتخاباتی