مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-18اقتصادي

مشترکان خانگی، ادارات و صنایع قزوین مدیریت مصرف گاز را جدی بگیرند


مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از اطلاع رسانی و تاکید به تمامی مشترکان خانگی، دستگاه های دولتی و صنایع در خصوص صرفه جویی و مدیریت مصرف گاز خبر داد.

- علی حجتی پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیکی به فصل زمستان، چه برنامه هایی در دستور کار و چه آمادگی در شرکت توزیع گاز استان قرار گرفته تا با مشکل مواجه نشویم، اظهار کرد: تعمیرات اساسی تجهیزات، ایستگاه ها و تأسیسات گازرسانی قبل از شروع فصل سرد سال که 16 آبان نقطه آغاز آن بود، انجام شده است.

وی افزود: در طول فصل سرد سال تمامی نیروها در حالت آماده باش و آماده به کار هستند و جلسات کمیته سوخت زمستانی در شرکت گاز استان قزوین به صورت روزانه برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین بیان کرد: مدیریت مصرف گاز به تمامی مشترکان خانگی از طریق ارسال پیامک اطلاع رسانی شده، به دستگاه های دولتی نیز پیامک و بخشنامه صرفه جویی ارسال شده و به صنایع هم به صورت پیامکی و کتبی مدیریت مصرف را اعلام کرده ایم و باید مصرف بهینه گاز جدی گرفته شود و در این راستا تاکنون جلسات متعددی تشکیل شده است.

حجتی پور در خصوص تدبیر شرکت توزیع گاز در خصوص تأمین گاز صنایع استان توضیح داد: مدیریت مصرف گاز با راهبری دیسپچینگ ملی گاز به صورتی که کمترین محدودیت برای صنایع اعمال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان خانگی، ادارات و صنایع قزوین مدیریت مصرف گاز را جدی بگیرند

مشترکان خانگی، ادارات و صنایع قزوین مدیریت مصرف گاز را جدی بگیرند