مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-20بين الملل

ناکامی کابینه جنگ نتانیاهو، صدها هزار صهیونیست را فقیر کرده است


بازرس دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در غیاب برنامه ای برای کمک های اقتصادی، صدها هزار صهیونیستی که از زمان آغاز جنگ از خانه های خود تخلیه شدند، - بازرس دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در غیاب برنامه ای برای کمک های اقتصادی، صدها هزار صهیونیستی که از زمان آغاز جنگ از خانه های خود تخلیه شدند، فقیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنیاهو انگلمن، بازرس دولتی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که کابینه این رژیم در رسیدگی به صهیونیست هایی که در شمال و جنوب اراضی اشغالی خانه های خود را تخلیه کردند و ارائه خدمات لازم به آنها طی هفته های اول جنگ علیه غزه که 74 روز از آغاز آن می گذرد و با تشدید تنش ها در مرزهای شمالی با حزب الله همراه بوده، شکست خورد.

انگلمن در این گزارش به عنوان کمیسر رسیدگی به شکایات مردمی به جزییات شکایت های انجام شده در این جنگ پرداخت و نوشت، در غیاب برنامه ای برای کمک های اقتصادی، صدها هزار صهیونیستی که از زمان آغاز جنگ از خانه های خود تخلیه شدند، فقیر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما فلسطین، بازرس دولتی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود آورد، بسیاری از شهروندان به دلیل عدم رسیدگی مسئولان و با توجه به اینکه تا الان اداره ای جهت متمرکز و هماهنگ شدن فعالیت های میدانی وزارت خانه های مختلف ایجاد نشده، احساس ناکامی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناکامی کابینه جنگ نتانیاهو، صدها هزار صهیونیست را فقیر کرده است

ناکامی کابینه جنگ نتانیاهو، صدها هزار صهیونیست را فقیر کرده است