مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 18:252023-11-26دانش

افزایش 250 درصدی بودجه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی


دهمین نشست سراسری مدیران شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری روز یکشنبه 5 آذر ماه 1402 به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، هر ساله مدیران و اعضای شبکه و سایر سازمان های همکار در نشستی سراسری به بررسی عملکرد آزمایشگاه ها، نیازها و نحوه ارائه خدمات جدید می پردازند و همچنین از مدیران آزمایشگاه هایی که در طول مدت یک سال گذشته عملکرد مطلوبی داشته‎اند، تقدیر می کنند.

رضا اسدی فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور با اشاره به تاریخچه شبکه آزمایشگاهی گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی ایران با هدف هم افزایی توانمندی های آزمایشگاهی کشور در حوزه های مختلف فناوری های پیشرفته و راهبردی از ابتدای تیرماه سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و امروز می توان ادعا کرد این شبکه یک بخش اجتناب ناپذیر از زیست بوم فناوری کشور شده است.

وی ضمن قدردانی از مساعدت معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در خصوص افزایش بودجه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و تخصیص اعتبارات ویژه برای پژوهش های نیازمحور فناورانه، گفت: در دهمین دوره شبکه آزمایشگاهی، خدمات حمایتی شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی با حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 250 درصدی بودجه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی

افزایش 250 درصدی بودجه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی