مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:152023-12-03اقتصادي

پروانه احداث نیروگاه خورشیدی شهرستان گرمه صادر شد


پروانه احداث نیروگاه خورشیدی شهرستان گرمه با ظرفیت 25 مگاوات صادر شد.

- عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه، در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: صدور پروانه احداث نیروگاه خورشیدی شهرستان گرمه با ظرفیت 25مگاوات و سرمایه گذاری 7/5هزار میلیارد ریال انجام شد.

وی گفت: پیگیری های زیادی در این خصوص انجام شد و در سال گذشته در دیدار با وزیر نیرو، درخواست تسریع در تخصیص اعتبار پست برق و تسریع در اجرای عملیات ایجاد نیروگاه خورشیدی 25مگاواتی در شهرستان گرمه مطرح شد.

فرماندار گرمه افزود: در دیدار مذکور که نماینده عالی دولت در استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند، وزیر نیرو دستورات لازم را نیز صادر کرد.

وی گفت: گواهی صادر شده و در مرحله بعد باید زمین توسط امور اراضی تحویل گرفته شود و مجوزها گرفته شود و پیش بینی می شود پروژه در ابتدای سال آینده شروع به کار شود.

فرماندار گرمه تصریح کرد: انرژی خورشیدی منحصر به فردترین منبع انرژی تجدیدپذیر در جهان و منبع اصلی تمامی انرژی های موجود در زمین است که به صورت مستقیم و غیرمستقیم می تواند به اشکال دیگر انرژی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه ساخت نیروگاه خورشیدی زمینه ساز توسعه شهرستان گرمه است، اظهار کرد: هدف از احداث این نیروگاه خورشیدی علاوه بر کمک به تولید برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه احداث نیروگاه خورشیدی شهرستان گرمه صادر شد

پروانه احداث نیروگاه خورشیدی شهرستان گرمه صادر شد