مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 23:252023-12-17ورزشي

برترین های بدمینتون دختران 13 و 15 ساله کشور مشخص شدند


مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کمتر از 13 و 15 سال کشور که به میزبانی شهرستان ساری در استان مازندران برگزار شد، با شناخت نفرات بخش های انفرادی و تیمی به پایان رسید.

- ایسنا/مازندران مسابقات بدمینتون رنکینگ قهرمانی دختران کمتر از 13 و 15 سال کشور که به میزبانی شهرستان ساری در استان مازندران برگزار شد، با شناخت نفرات بخش های انفرادی و تیمی به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مسابقات که مرحله آخر انتخابی تیم ملی نیز محسوب می شد، حدود 200 بدمینتون باز از سراسر کشور امروز در مجتمع دانشگاهی پیامبراعظم ساری باهم رقابت کردند.

درنتایج کامل بخش انفرادی کمتر از 13 سال این مسابقات، مبینا سالاری از آذربایجان شرقی به مقام نخست دست یافت، زینب صالحی زاده از فارس دوم شد و ضحا چتری از سمنان و سپیده صادقی از مرکزی به طور مشترک سوم شدند.

در همین رده سنی و دونفره این مسابقات، تیم سوگل رضایی و سپیده صادقی از مرکزی به مقام قهرمانی رسیدند، تیم مبینا سالاری و الینا محمدی از آذربایجان شرقی عنوان دوم را به خود اختصاص دادند و تیم زهرا ذاکری و زینب صالحی زاده از فارس و زهرا امنی و تارا مختاری از تیم آذربایجان شرقی به مقام سوم مشترک این رده سنی بسنده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های بدمینتون دختران 13 و 15 ساله کشور مشخص شدند

برترین های بدمینتون دختران 13 و 15 ساله کشور مشخص شدند