مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 14:202023-11-29بين الملل

جنبش عدم تعهد: درباره استفاده اسراییل از سلاح های شیمیایی تحقیق کنید


جنبش عدم تعهد در بیانیه ای با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از درخواست دولت فلسطین برای تحقیق درباره استفاده احتمالی این رژیم از سلاح های شیمیایی حمایت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، جنبش عدم تعهد در سی و هشتمین کنفرانس دولت های عضو کنوانسیون سلاح های شیمیایی که از 6 تا 10 آذر 1402 در لاهه در حال برگزاری است، در بیانیه خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، از درخواست دولت فلسطین برای تحقیق در خصوص استفاده احتمالی رژیم صهیونیستی از سلاح های شیمیایی حمایت کرد.

جنبش عدم تعهد در این بیانیه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای منتشر شده، در خصوص استفاده رژیم صهیونیستی از سلاح های ممنوعه از جمله بمب های فسفری در غزه و جنوب لبنان عمیقا ابراز نگرانی کرده و نسبت به احتمال استفاده از عامل اعصاب و دیگر موارد سمی در حمله به غزه و کرانه باختری هشدار داده است.

ضرورت تقویت همکاری های بین المللی برای استفاده صلح آمیز از مواد شیمیایی، رفع محدودیت های تبعیض آمیز از جمله تحریم های یکجانبه و حمایت از قربانیان سلاح های شیمیایی و تأکید بر مسؤولیت دولت ها و دبیرخانه فنی سازمان برای تأمین دارو و تجهیزات لازم برای آنها، از دیگر محورهای بیانیه دولت های عضو جنبش عدم تعهد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش عدم تعهد: درباره استفاده اسراییل از سلاح های شیمیایی تحقیق کنید

جنبش عدم تعهد: درباره استفاده اسراییل از سلاح های شیمیایی تحقیق کنید