مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:212023-11-22سياسي

آب گرفتگی برخی از نقاط اهواز به دلیل خطای انسانی است


در برخی نقاط سال گذشته آب گرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند و این قطعا به دلیل خطای انسانی است که عدم توجه مدیریت شهری به کارهای کارشناسی کاملا مشهود بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمدمهدی مطیعی عضو شورای اسلامی شهر اهواز امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه علت آب گرفتگی ها یک علت نیست، اظهار کرد: موضوع و اهمیت دفع آب های سطحی آن چنان که مدنظر شورا بود مورد توجه مدیریت شهری قرار نگرفته است.

وی با اشاره به عدم توجه به عواقب و عوارض ناشی از بارش ها از جمله انسداد مسیرها عنوان کرد: روز بارندگی اعضای شورا کف میدان بودند و مشاهده کردند در برخی بخش ها سطح آب پایین آمده و در برخی بخش ها سطح آب بالا رفته، زمانی که علت را جویا می شدیم می گفتند دو پمپ داریم اما یکی به دلیل مشکل برق موتور کار نمی کند لذا این مسئله حکایت از آن دارد از سوی مدیریت شهری برای اتفاقاتی مثل قطع برق، پیش بینی کامل و جامعی صورت نگرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه ستاد بحران برای پرداخت به مشکلات این چنینی است، تصریح کرد: در برخی نقاط سال گذشته آب گرفتگی نداشتیم اما امسال دچار این معضل شدند و این قطعا به دلیل خطای انسانی است که عدم توجه مدیریت شهری به کارهای کارشناسی کاملا مشهود بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب گرفتگی برخی از نقاط اهواز به دلیل خطای انسانی است

آب گرفتگی برخی از نقاط اهواز به دلیل خطای انسانی است