مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 19:502023-12-13اقتصادي

زنان روستایی دارای سه فرزند رایگان بیمه می شوند


معاون صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: 2 میلیون و 635 هزار نفر از زنان روستایی دارای سه فرزند و بیشتر به صورت رایگان بیمه اجتماعی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سجاد طاهری روز چهارشنبه در جلسه بررسی بسته های پیشنهادی استان لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 635 هزار نفر از زنان روستایی دارای سه فرزند بیشتر به صورت رایگان بیمه اجتماعی می شوند، اظهار کرد: برای اجرای این طرح در سال جاری حدود پنج همت نیاز است، سال آینده هم اجرای آن نیازمند 6.

6 همت است.

به گفته وی تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه آغاز شده است و اولویت اجرای طرح استان لرستان است.

معاون بیمه و هماهنگی امور استان های صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گفت: تمامی مشمولین طرح را با تاکید وزارتخانه تحت پوشش قرار خواهیم داد.

به گفته صادقی آیین نامه ماده 21 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اسفندماه پارسال مصوب و طبق آن دولت مکلف شد زنان روستایی غیرشاغل دارای سه فرزند بیشتر را تحت پوشش رایگان بیمه اجتماعی قرار دهد.

وی بیان کرد: تسهیلات قرض الحسنه چهار درصد بدون ضامن به تمامی مستمری بگیران تحت پوشش که جمعیتی بالغ بر چهار هزار نفر هستند، پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی دارای سه فرزند رایگان بیمه می شوند

زنان روستایی دارای سه فرزند رایگان بیمه می شوند