مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 11:402023-12-01ورزشي

حافظیه امسال از اکثر زمین های ایران بهتر است


متولی ورزش شیراز به انتقاد سرمربی سایپا از زمین چمن ورزشگاه حافظیه واکنش نشان داد و طرح چنین صحبت هایی را فرافکنی و فرار رو به جلو توصیف کرد.

- ایسنا/فارس متولی ورزش شیراز به انتقاد سرمربی سایپا از زمین چمن ورزشگاه حافظیه واکنش نشان داد و طرح چنین صحبت هایی را فرافکنی و فرار رو به جلو توصیف کرد.

عصر روز چهارشنبه، هشتم آذرماه یک دیدار از هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، بین دو تیم شهر راز شیراز و سایپای تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

این دیدار از سطح کیفی بسیار پایینی برخوردار بود و سیدمهدی حسینی نسب، سرمربی تیم سایپا دلیل اصلی این موضوع را وضعیت نامناسب چمن ورزشگاه عنوان کرد.

در پی انتشار صحبت های این سرمربی در خبرگزاری ایسنا، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز درصدد پاسخگویی برآمد و در تماس با خبرنگار ایسنا، در خصوص این موضوع مطالبی را مطرح کرد.

سیدکمال پاک فطرت با بیان اینکه طرح چنین مسائلی در توجیه ضعف فنی از سوی سرمربی یک تیم، بیشتر به یک فرار رو به جلو شبیه است، افزود: این نوع صحبت ها در فوتبال ما نخ نما شده است و ربط دادن ناکامی تیم به چنین چیزهایی، محلی از اعراب ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظیه امسال از اکثر زمین های ایران بهتر است

حافظیه امسال از اکثر زمین های ایران بهتر است