مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 23:052023-11-23پزشكي

ششمین همایش بین المللی «سیره نبوی(ص) در طب» در شیراز پایان یافت


ششمین همایش «بین المللی سیره نبوی(ص) در طب»، با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی، پزشکان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه در شیراز به کار خود پایان داد.

- ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب در شیراز پایان یافت ایسنا/فارس ششمین همایش بین المللی سیره نبوی(ص) در طب ، با حضور جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی، پزشکان و صاحب نظران حوزه و دانشگاه در شیراز به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سومین روز برگزاری این همایش بین المللی، نتایج برگزاری سلسله همایش های سیره نبوی (ص) در فعالیت های اجرایی حوزه سلامت استان را اثربخش خواند و گفت: بهره مندی از سیره نبوی (ص) در اقدامات دانشگاه در حوزه های مختلف راهگشا خواهد بود و وظیفه ما نیز استفاده از این برکت الهی است.

سید وحید حسینی افزود: دانشگاه ارتباط مستقیم با نیازهای مردم در حوزه های درمان، بهداشت، فرهنگی، آموزش و پژوهش دارد که بهره بردن از سیره نبوی(ص)، باعث می شود اقدامات و عملکرد ما یک ارزش، اثربخشی و تاثیر مضاعفی داشته باشد.

وی از جمله زمینه های بهره مندی عملیاتی سیره نبوی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برگزاری جلسات هم اندیشی و همفکری عنوان کرد و افزود: با توجه به دغدغه مندی دولت و وزارت بهداشت در این زمینه، امیدواریم این تجربه عملی دانشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین همایش بین المللی «سیره نبوی(ص) در طب» در شیراز پایان یافت

ششمین همایش بین المللی «سیره نبوی(ص) در طب» در شیراز پایان یافت