مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 12:052023-11-23سياسي

صدور 750 کارت معلولیت در زنجان


سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای سال 750 کارت معلولیت برای واجدین شرایط صادر شده است، گفت: مدارک پزشکی بیش از 800 فرد دارای معلولیت در کمیسیون های پزشکی بررسی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام رجبی، سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارت معرف فرد دارای معلولیت در داخل و خارج از کشور دارای اعتبار و جنبه بین المللی است، اظهار داشت: هر فرد دارای معلولیت که بخواهد از خدمات مرتبط با ماموریت های سازمان بهزیستی، حمایت های تخصصی و مالی استفاده کند باید دارای کارت معلولین باشد که درجه  معلولیت نیز در آن مشخص شده باشد.

سرپرست معاونت توانبخشی بهزیستی استان زنجان گفت:  کمیسیون پزشکی icf بهزیستی یکی از راه های ورود جامعه هدف به سیستم خدمات رسانی بهزیستی است که می تواند میزان، نوع و شدت معلولیت فرد را با حضور تیم تخصصی شامل پزشکان و کارشناسان رشته های توانبخشی (فیزیوتراپی، روانشناسی، کاردرمانی، شنوایی شناس، بینایی سنج .

)  بررسی کنند.

وی در ادامه از معافیت سربازی  104 نفر از واجدین شرایط در حوزه توانبخشی خبر داد و گفت: در راستای اجرای  ماده 26 قانون حمایت از معلولین یکی از فرزندان اولیایی که خود ناتوان و دارای معلولیت هستند و یا حداقل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 750 کارت معلولیت در زنجان

صدور 750 کارت معلولیت در زنجان