مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-02سياسي

اتصال فارس به هرمزگان عملیاتی شد


اتصال استانهای فارس و هرمزگان از طریق شهرستان های لامرد و بستک با مخور زین الدین به کشمک به طول محور 12 کیلومتر عملیاتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با حضور شبانی مدیرکل راه و شهرسازی لارستان، جباری نماینده مردم  شهرستان های پارسیان، بستک و بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان بستک و جمعی از مسئولان محلی ، بازدید میدانی برای توسعه و احداث جاده زین الدین- کمشک صورت گرفت.

  مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار داشت : جاده زین الدین - کمشک یکی از محورهای استراتژیک جهت اتصال استانهای فارس و هرمزگان از طریق شهرستان های لامرد و بستک است، طول محور 12 کیلومتر است که حدود 8 کیلومتر در حوزه شهرستان لامرد و حدود 4 کیلومتر در حوزه شهرستان بستک قرار دارد.

شبانی با اشاره به اینکه این مسیر ارتباطی باعث خواهد شد دسترسی شهرستان لامرد به اسکله شهید رجایی نیز 50 کیلومتر کاهش یابد ، تصریح کرد : در گام نخست برای احداث این محور استرتژیک عملیات اجرایی در چند مسیر منتهی به این محور تاکنون به سر انجام رسیده است.

وی افزود: محور بریو - اشکنان به طول 12 کیلومتر تمام شده و جاده اشکنان به اهل به طول 3 کیلومتر با مشارکت شهرداری های اشکنان و اهل با اداره کل راه و شهرسازی لارستان در حال انجام است و در ادامه جاده ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فارس به هرمزگان عملیاتی شد

اتصال فارس به هرمزگان عملیاتی شد