مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-07سياسي

این دانشگاه رد خون دانشجویان را روایت می کند


دانشگاه تهران همان دانشگاهی است که شاهد شهادت سه دانشجوی عدالتخواه و استکبارستیز کشور در سال 1332 بود، این امر بهانه ای شد تا با دانشجویان دانشگاه مادر از خاطرات شان در روز دانشجو صحبت کنیم.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،  16 آذر، روز دانشجو است؛ به حق هم روز دانشجو است و هیچ وقت این روز را نمی توان از دانشجویان گرفت.

اگر چه قصه دانشجویان در تاریخ ایران، قصه ای پر درد است و همراه با مبارزه برای عدالت خواهی؛ ولی دانشجویان دلی امیدوار و سری پرشور و چشمی به آینده دارند و می خواهند همچون سیمرغی از پس خاکستر ها بیرون آیند و رنگ و بوی امید را در دل جامعه پرورش دهند، از این رو به بهانه روز دانشجو به دانشگاه مادر کشور رفتیم و با دانشجویان این دانشگاه به گفت وگو پرداختیم و از آن ها خواستیم خاطرات خود را از روز دانشجو در سال های گذشته بیان کنند.

یکی از دانشجویان به سه سال قبل برمی گردد و خاطره ای از روز دانشجوی زمان کرونا و مجازی بودن کلاس ها عنوان می کند، آن زمان که تازه دانشگاه تهرانی شده بود و هنوز سر در دانشگاه را ندیده کلاس هایشان مجازی شد؛ چند روز پیش کارت دانشجویی ام با یک کارت پستال و هدیه از طرف دانشگاه پست شد دِر خانه، کیک می پزم برای شب تولد خواهر کوچکم، بابا بعد از ظهر از بیمارستان می آید و می گوید مامان بزرگ را بستری کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دانشگاه رد خون دانشجویان را روایت می کند

این دانشگاه رد خون دانشجویان را روایت می کند