مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-03ورزشي

دستگاه های دولتی مکلفند مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی را حل کنند


عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، از قانون های مصوب حمایتی مجلس برای ورزشکاران سخن گفت و از الزام دستگاه های دولتی برای رفع مشکل اشتغال قهرمان ها خبر داد.

- ایسنا/فارس عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، از قانون های مصوب حمایتی مجلس برای ورزشکاران سخن گفت و از الزام دستگاه های دولتی برای رفع مشکل اشتغال قهرمان ها خبر داد.

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون ورزش مجلس، در برنامه زنده تلویزیونی ورزش فارس به عنوان مهمان تلفنی حضور پیدا کرد.

در این برنامه، ابتدا از او خواسته شد که درباره مصوبات اخیر مجلس در زمینه ورزش، مخصوصا شرایط کار، مسکن، نحوه امرار معاش و پاداش قهرمانان، صحبت کند.

مهدی فروردین عنوان کرد: ما بازی های آسیایی و قبل از آن مسابقات المپیک را پشت سر گذاشتیم که بهتر است خود ورزشکاران درباره این موضوع اظهار نظر کنند.

اتفاقاتی که در مجلس در جهت حمایت از ورزشکاران مدال آور و مربیان و هم کادر فنی تیم ها، تصمیمات متفاوتی گرفته شده بود، از این جهت که در بحث پاداش ها به گونه ای عمل شد که قبل از اعزام ورزشکاران به مسابقات، مشخص شود که چه پاداشی قرار است به قهرمانان تعلق بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های دولتی مکلفند مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی را حل کنند

دستگاه های دولتی مکلفند مشکل اشتغال قهرمانان ورزشی را حل کنند