مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-23بين الملل

همایش بین المللی اشک مریم با سخنرانی وزیر فرهنگ و زنان کنشگر جهانی برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی با عنوان اشک مریم صبح شنبه 4 آذر همزمان با 25 نوامبر روز جهانی رفع خشونت علیه زنان برگزار می شود.

- همایش بین المللی اشک مریم با سخنرانی وزیر فرهنگ و زنان کنشگر جهانی برگزار می شود همایش بین المللی همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی با عنوان اشک مریم صبح شنبه 4 آذر همزمان با 25 نوامبر روز جهانی رفع خشونت علیه زنان برگزار می شود به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همایش بین المللی همبستگی جهانی زنان علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی با عنوان اشک مریم صبح شنبه 4 آذر همزمان با 25 نوامبر روز جهانی رفع خشونت علیه زنان برگزار می شود.

  این مراسم با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد.

  در این همایش که میهمانان داخلی و خارجی حضور دارند، جمعی از زنان اندیشمند و کنشگر اجتماعی بین المللی از کشورهای مختلف و نمایندگان جبهه مقاومت نیز به صورت حضوری و مجازی سخنرانی می کنند.

  همچنین فریبا علاسوند عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده و عضو شورای عالی سیاستگذاری حوزه های علمیه خواهران از سخنرانان اصلی این همایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی اشک مریم با سخنرانی وزیر فرهنگ و زنان کنشگر جهانی برگزار می شود

همایش بین المللی اشک مریم با سخنرانی وزیر فرهنگ و زنان کنشگر جهانی برگزار می شود