مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-15سياسي

غفلت از مسئله جمعیت بزرگ ترین آسیب است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئله جمعیت کلیدی ترین مسئله است و غفلت از آن بزرگترین آسیب برای ما است.

- ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئله جمعیت کلیدی ترین مسئله است و غفلت از آن بزرگترین آسیب برای ما است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی 24 آذر در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: دفاع از فلسطین در برابر صهیونیست ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسراییل وجود دارد دنیای اسلام به آرامش نخواهد رسید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره از فلسطین در برابر صهیونسیت ها حمایت کرده و این حمایت باید همچنان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تبعیض ناروا که بعد از جنگ جهانی دوم بر بشریت تحمیل شده ظلم بزرگی است که نمونه آن همین حق وتو است که آمریکا از آن استفاده می کند که سیاست خبیثانه و جاهلانه ای است.

دری نجف آبادی ادامه داد: وتوی قطعنامه آتش بس فوری جنگ اسراییل علیه مردم غزه، ماهیت و چهره غرب و آمریکا را به مردم جهان نشان داد، آمریکایی ها تاکنون سه بار از حق وتو استفاده کرده اند که این دور از عدالت و برابری است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی به ملت ایران و اسلام، امید و خودباوری داد تا در مقابل زورگویی های غربی ها بایستند و فلسطینیان نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از مسئله جمعیت بزرگ ترین آسیب است

غفلت از مسئله جمعیت بزرگ ترین آسیب است