مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 11:402023-11-30اقتصادي

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از گمرکات مازندران


سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران گفت: صادرات انواع کالا از گمرکات مازندران در هشت ماهه سال جاری با 43 درصد رشد وزنی به بیش از یک میلیون تن رسید.

- ایسنا/مازندران سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران گفت: صادرات انواع کالا از گمرکات مازندران در هشت ماهه سال جاری با 43 درصد رشد وزنی به بیش از یک میلیون تن رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر جمشیدی در ارائه گزارش از میزان فعالیت گمرکات مازندران، اظهار کرد: طی این مدت ارزش صادرات انواع کالا از گمرکات مازندران بالغ بر 205 میلیون و 895 هزار دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش را نشان می دهد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران با اشاره به میزان صادرات قطعی، بیان کرد: پنج قلم عمده کالاهای صادراتی شامل فرآورده های لبنی با 81 میلیون دلار، سیمان با 27 میلیون دلار، مواد پلاستیکی با 23 میلیون دلار، فرآورده های خوراکی گوناگون با 11 میلیون دلار و مرکبات با 8 میلیون دلار بوده اند که سهم 73 درصدی از کل صادرات گمرکات مازندران داشته اند.

وی همچنین مقاصد عمده کالاهای صادراتی گمرکات مازندران در این مدت را به 45 کشور اعلام کرد و گفت : به ترتیب عراق با 101 میلیون دلار، روسیه با 45 میلیون دلار، ترکمنستان با 10 میلیون دلار، قزاقستان با 9 میلیون دلار و پاکستان با 7 میلیون دلار پنج کشور عمده طرف مبادله تجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از گمرکات مازندران

صادرات بیش از یک میلیون تن کالا از گمرکات مازندران