مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 16:102023-12-03اقتصادي

جهاد دانشگاهی به سمت افزایش سهم اقتصاد دیجیتال گام بردارد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: راه اندازی و تقویت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری در استان هرمزگان می تواند بسیار اثر گذار باشد و در همین راستا کارگروه کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در استان هرمزگان راه اندازی شد که لازم است جهاد .

- ایسنا/هرمزگان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: راه اندازی و تقویت کسب و کارهای مبتنی بر فناوری در استان هرمزگان می تواند بسیار اثر گذار باشد و در همین راستا کارگروه کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال در استان هرمزگان راه اندازی شد که لازم است جهاد دانشگاهی به سمت افزایش سهم اقتصاد دیجیتال گام بردارد.

محسن خاکی نهاد، امروز (دوازدهم آذرماه)، در دیدار با رییس، معاونین و کارکنان جهاد دانشگاهی استان هرمزگان که در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، رسالت اصلی جهاد دانشگاهی را تکمیل زنجیره ارزش تسهیلات تکمیلی دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید به حوزه هایی که سایر بخش ها ورود نمی کنند ورود کند و بر اساس شناسایی حوزه هایی که به توسعه استان کمک می کند با روحیه جهادی وارد میدان شود.

وی تحول خواهی را یکی از ویژگی های کارکنان جهاد دانشگاهی هرمزگان دانست و عنوان کرد: کارکنان جهاد دانشگاهی با دارا بودن نگاه جهادی و تلفیق آن با علم و عمل، اتفاقات بزرگی را در حوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی به سمت افزایش سهم اقتصاد دیجیتال گام بردارد

جهاد دانشگاهی به سمت افزایش سهم اقتصاد دیجیتال گام بردارد