مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 03:102023-11-28ورزشي

میزبانی محمودآباد از مسابقات جهانی بدمینتون


رویداد بزرگ بین المللی فیوچرز سریز جام خزر در سال 2024 به عنوان سومین رویداد به تقویم رقابت های بین المللی بدمینتون در ایران اضافه شد که قرار است در شهرستان محمودآباد مبرگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، به پیشنهاد پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و نایب رییس بدمینتون آسیا و با موافقت فدراسیون های بدمینتون آسیا و جهان، شهرستان محمودآباد رسماً میزبان نخستین دوره رقابت های فیوچرز سریز بین المللی جام خزر شد.

رقابت های بین المللی بدمینتون جام خزر با تایید از سوی فدراسیون های آسیا و جهان و قرار گرفتن در تقویم جهانی به فهرست رقابت های معتبر برای نخستین بار در ایران و به میزبانی شهرستان محمودآباد تحت عنوان جام خزر برگزار خواهد شد.

این رویداد بزرگ بین المللی تحت عنوان فیوچرز سریز بین المللی جام خزر در سال 2024 به عنوان سومین رویداد به تقویم رقابت های بین المللی بدمینتون در ایران اضافه شده است.

با هماهنگی انجام شده این رویداد اردیبهشت ماه سال 1403 با حضور کشورهای معتبر دنیا به مدت 6 روز در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان در شهرستان محمودآباد برگزار خواهد شد.

بنابراین محمودآباد پس از 11 سال (رقابت های شطرنج) دوباره میزبان یک رویداد بزرگ بین المللی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی محمودآباد از مسابقات جهانی بدمینتون

میزبانی محمودآباد از مسابقات جهانی بدمینتون