مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 08:352023-12-20اجتماعي

آموزش زبان دوم پیش از چهار سالگی ممنوع!


بهترین سن شروع آموزش و یادگیری زبان دوم در کودکان، بین چهار تا 10 سالگی است، اما تا زمانی که مهارت های زبان مادری در کودکان تکمیل نشده است، - ایسنا/البرز یک گفتار درمانگر اظهار کرد: بهترین سن شروع آموزش و یادگیری زبان دوم در کودکان، بین چهار تا 10 سالگی است، اما تا زمانی که مهارت های زبان مادری در کودکان تکمیل نشده است، یادگیری زبان دوم برای کودک توصیه نمی شود.

بهناز رستمی در گفت و گو با ایسنا، گفت: مواردی همچون جنبه های آواشناختی و واج شناختی زبان مادری( زبان اولیه) در کودکان، در یادگیری زبان دوم بسیار موثر است.

به زبان ساده تر، اگر کودکی در ادا کردن و بیان مناسب کلمات زبان مادری اش با خطا مواجه می شود، در واقع در مهارت های تلفظی و بیانی دچار ضعف بوده و یا اینکه در پروسه رشد کلامی، مراحل رشدی زبان اولیه اش تکمیل نشده است.

رستمی در ادامه گفت: ممکن است تاخیر در مهارت های درکی، بیانی و تلفظی مطرح بوده و یا اینکه کودک در مراحل رشدی مقدماتی زبان قرار داشته باشد.

بنابراین تا تکمیل نشدن مهارت های زبانی زبان مادری، یادگیری زبان دوم برای کودک خواه در مراحل رشدی خواه با تاخیر رشدی توصیه نمی شود.

وی افزود: این سوال برای بسیاری از والدین مطرح است که چه سنی بهترین و مناسب ترین زمان یادگیری و آموزش زبان دوم برای کودکانشان است، در پاسخ به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش زبان دوم پیش از چهار سالگی ممنوع!

آموزش زبان دوم پیش از چهار سالگی ممنوع!