مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 18:452023-12-15سياسي

ادیانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی راسک است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا می گوید اطمینان می دهیم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی راسک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز جمعه 24 آذرماه 1402 رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در پی شهادت ناجوانمردانه یازده تن از کارکنان انتظامی در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:  بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه 23) بدون شک شهادت در راه حراست از کشوری که با خون پاک هزاران شهید آبیاری شده و دوران های پرافتخاری را از بدو پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تاکنون سپری کرده؛ امری مقدس و از افتخارات فرزندان این ملت است.

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه یازده تن از دلاورمردان انتظامی راسک در حمله تروریستی و کوردلان معاند موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

 این جنایت خونین، بار دیگر عمق کینه ورزی و خصومت دشمنان را با امنیت مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی نشان داده، اما حافظان نظم امنیت پای سوگند مقدسی که برای حفاظت از کیان وطن در محضر خداوند متعال یاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادیانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی راسک است

ادیانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران حادثه تروریستی راسک است