مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-04اقتصادي

بانک صادرات ایران با فولاد آلیاژی ایران تفاهم نامه امضا کرد


​بانک صادرات ایران با هدف پشتیبانی از تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت های تامین مالی برای توسعه صنعت فولاد کشور با شرکت فولاد آلیاژی ایران تفاهم نامه توسعه همکاری امضا کرد.

- ​بانک صادرات ایران با هدف پشتیبانی از تولید و اشتغال و استفاده از ظرفیت های تامین مالی برای توسعه صنعت فولاد کشور با شرکت فولاد آلیاژی ایران تفاهم نامه توسعه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، بر اساس این تفاهم نامه که به امضای یاسرمرادی، عضو اجرایی هیئت مدیره بانک صادرات ایران و محمد کمال زاده مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران رسیده است، برقراری و توسعه تعاملات با هدف ایجاد ارائه خدمات بلند مدت انواع خدمات مالی و بانکی از جمله تسهیلات ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، ضمانت نامه های ارزی و ریالی،انتشار اوراق صکوک و اوراق گام و همچنین تخصیص اعتبار به خریداران محصولات شرکت از طریق گشایش اعتبارات اسنادی ریالی، مورد توافق قرار گرفته است.

پرداخت تسهیلات برای تامین سرمایه در گردش، ارائه خدمات بانکداری باز و فراهم سازی امکان دسترسی مدیریت وجوه از طریق سامانه های ویژه، اعطای تسهیلات به کارکنان شرکت و شرکت های زیرمجموعه، در قالب تسهیلات مرابحه، ارائه خدمات متنوع بانکداری الکترونیک و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک صادرات ایران با فولاد آلیاژی ایران تفاهم نامه امضا کرد

بانک صادرات ایران با فولاد آلیاژی ایران تفاهم نامه امضا کرد