مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:352023-11-25اقتصادي

1000 میلیارد ریال برای راه اندازی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هزینه شده است


سال گذشته و امسال بالغ بر هزار میلیارد ریال در پروژه کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هزینه شد و به محض پرداخت منابع ریالی توسط بانک صنعت و معدن، - ایسنا/لرستان رییس سازمان صمت لرستان گفت: سال گذشته و امسال بالغ بر هزار میلیارد ریال در پروژه کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هزینه شد و به محض پرداخت منابع ریالی توسط بانک صنعت و معدن، سفارش خرید ماشین آلات فاز 1 داده خواهد شد.

بهمن جعفری امروز (چهارم آذر ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از طرح های مصوب سفر هیأت دولت یازدهم به لرستان در سال 1393 طرح ساخت کارخانه لاستیک سبک و سنگین با ظرفیت 50 هزار تن در سال در شهرستان خرم آباد بود.

عملیات اجرایی این طرح در سال 1395 در محل شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد در زمینی به مساحت 60 هکتار با کلنگ زنی معاون اجرایی رییس جمهوری آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاری این طرح با مشارکت 81 درصدی بخش خصوصی و 19 درصدی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با خرید زمین از شرکت شهرک های صنعتی استان آغاز شد، افزود: بخش زیادی از اراضی در اختیار تسطیح و خاکبرداری بود و اقدامات و پیگیری هایی برای تأمین ماشین آلات و تجهیزات اروپایی انجام شد که به علت محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه، کماکان عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 میلیارد ریال برای راه اندازی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هزینه شده است

1000 میلیارد ریال برای راه اندازی کارخانه لاستیک سازی خرم آباد هزینه شده است