مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 22:452023-11-22حوادث

پایان 8 ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت


پایان 8 ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت/ مجازات اعدام برای آزارگر خانم وکیل/ خانواده زن مقتول دامادشان را بخشیدند/ دختری در دام شیطانی!/ تخمه فروش دوره گرد کلاهبردار بود/ سناریوی سگ دعوا به کینه شتری گره خورد!/ متهم: - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (سه شنبه سی ام آبان ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  پایان 8 ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت مرد شرور که به خاطر کری خوانی مرتکب قتل شده بود با سناریوسازی سعی کرده بود مسیر تحقیقات را منحرف کند، اما پس از 8 ماه در مخفیگاهش دستگیر شد.

بیشتر بخوانید مجازات اعدام برای آزارگر خانم وکیل مردی که به اتهام تعرض به یک خانم وکیل محاکمه شده بود با حکم قضات کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید خانواده زن مقتول دامادشان را بخشیدند مرد جوان که در یکی از هتل های پایتخت همسرش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از مجازات مرگ رهایی یافت.

بیشتر بخوانید دختری در دام شیطانی! از این که پدرم دچار بیماری فلج اندام شده بود هیچ گاه ناراحت نشدم چراکه احساس می کردم حالا به راحتی می توانم از خانه بیرون بروم .

بیشتر بخوانید تخمه فروش دوره گرد کلاهبردار بود مردان تبهکار پس از آزادی از زندان این بار در پوشش فروشندگان دوره گرد حساب مشتری ها را خالی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان 8 ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت

پایان 8 ماه زندگی مخفیانه شروری که آدم کشت