مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-29بين الملل

روسیه: شانسی برای آتش بس در اوکراین در سال 2024 وجود ندارد


وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه گفت شانسی برای برقراری آتش بس در اوکراین در سال 2024 میلادی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه امروز چهارشنبه گفت هیچ شانسی برای برقراری آتش بس در اوکراین در سال آینده میلادی وجود ندارد.

طبق گزارش راشاتودی، رایابکوف گفته که با توجه به موضع کشورهای غربی که کاملاً برای مسکو غیرقابل قبول است احتمال برقراری آتش بس در اوکراین در سال آینده میلادی وجود ندارد.

این دیپلمات ارشد روسیه دیدگاه های خود درباره روابط روسیه با ناتو و اوکراین را در جریان مصاحبه ای با ایزوستیا که روز چهارشنبه منتشر شد، علی رغم ادعای رسانه های غربی درباره تلاش آمریکا برای به پایان رسیدن جنگ مطرح کرده است.

ریابکوف گفت: متاسفانه آمریکا رهبری گروهی را بر عهده دارد که فرمول صلح زلنسکی را به عنوان شعار تکرار می کند و ادعا می کند که همان، مبنای احتمالی برای صلح است.

ریابکوف به این سوال که آیا انتظار دارد سال آینده در اوکراین آتش بس برقرار شود پاسخ منفی داد و گفت: من انتظار دارم که اهداف عملیات ویژه نظامی به صورت غیرمشروط حاصل شوند.

فرمول صلحی که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین پیشنهاد کرده شامل بازگرداندن اوکراین به مرزهای قبل از سال 2014، اخذ غرامت های جنگی از مسکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: شانسی برای آتش بس در اوکراین در سال 2024 وجود ندارد

روسیه: شانسی برای آتش بس در اوکراین در سال 2024 وجود ندارد