مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-23سياسي

سردار پورجشمیدیان: بسیج در همه فراز و نشیب های انقلاب به خوبی ایفای نقش می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر پورجمشیدیان پیش ازظهر امروز در همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات مرکز بزرگ برگزار شد، - فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: در 30 مهرماه دیدار با رهبر معظم انقلاب داشتیم که در این دیدار درخواست دیدار مردم استان های کُردنشین از جمله کردستان با رهبر معظم انقلاب مطرح شد که حضرت آقا دستور بررسی و پیگیری فرمودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی اکبر پورجمشیدیان پیش ازظهر امروز در همایش تکریم علما و روحانیون عرصه جهاد تبیین که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن جلسات مرکز بزرگ برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، تبریک هفته بسیج و ابراز خرسندی از حضور در جمع عالمان دینی این خطه اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه و یادگار ارزشمند امام بزرگوار است.

وی گفت: بسیج در همه فراز و نشیب های انقلاب اسلامی در لحظات حساس نقش خود را به خوبی ایفا کرده و همواره باعث تثبیت نظام و استمرار انقلاب بزرگ اسلامی بوده است.

تفکر بسیجی در خارج از مرز های کشور حاکم است فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه فرهنگ بسیجی نه تنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پورجشمیدیان: بسیج در همه فراز و نشیب های انقلاب به خوبی ایفای نقش می کند

سردار پورجشمیدیان: بسیج در همه فراز و نشیب های انقلاب به خوبی ایفای نقش می کند