مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-08سياسي

انتقاد نماینده ولی فقیه از ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ساخت و ساز بی رویه و تجاوز به منابع طبیعی گفت: یک رویه اشتباه این است که می خواهیم با جریمه این امور را حل کنیم؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های این هفته نمازجمعه ساری در مصلی جمعه ساری با اشاره به ضرورت صرفه جویی در مصرف گاز اظهار کرد: اینکه می شنویم بالاترین قبض گاز برای ویلا 50 میلیون تومان به دلیل داشتن استخر روباز و سایر بود، نشان دهنده اسراف برخی با بیت المال است.

وی با بیان اینکه مسؤولان امر در برخورد با این موارد نباید به جریمه اکتفا کنند،گفت: باید گاز منزل این افراد قطع شود؛ چراکه اینگونه ریخت و پاش درست نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به ساخت و ساز بی رویه و تجاوز به منابع طبیعی بیان کرد: یک رویه اشتباه این است که می خواهیم با جریمه این امور را حل کنیم؛ درحالی که همین ساختمان ها در  عرصه منابع طبیعی و تجاوز به حریم رودخانه ها را به همراه دارد و در کنار جریمه باید جلوی کار را گرفت.

وی با بیان اینکه در قانون شهرداری ها و دهیاری ها ماده 100  و ماده 99 فقط به جریمه اکتفا شده که با این روند شهر سامان پیدا نمی کند، گفت: درد این گونه خلاف قانون عمل کردن با جریمه جبران نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ولی فقیه از ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران

انتقاد نماینده ولی فقیه از ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران