مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:102023-11-27سياسي

پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2026


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2026 خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2026 خبر داد.

وحید امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ظرفیت های بسیار کرمانشاه در حوزه گردشگری، اظهارکرد: باتوجه به این ظرفیت طی سالهای گذشته تلاش هایی برای برگزاری یک رویداد بین المللی گردشگری تحت عنوان کرمانشاه 2020 شد، اما به دلیل شیوع بیماری کرونا و پاره ای موانع دیگر به سرانجام نرسید.

وی ادامه داد: اخیرا معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی از استان خواسته با توجه به ظرفیت های گردشگری فراوان کرمانشاه، برگزاری یک رویداد بین المللی گردشگری را در استان داشته باشیم.

معاون گردشگری استان خاطرنشان کرد: در این راستا، ما نیز برنامه ریزی لازم را انجام داده ایم و از آنجایی که تا سال 2026 برگزاری رویدادهای سالانه بین المللی گردشگری در کشور توسط استانهای مختلف پُر شده، لذا سال 2026 را برای برگزاری رویداد بین المللی گردشگری در کرمانشاه انتخاب کردیم.

وی افزود: مکاتبات و رایزنی هایی را با وزارتخانه انجام داده و منتظر تایید نهایی وزارتخانه هستیم تا این رویداد را در تقویم رویدادهای گردشگری کشور ثبت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2026

پیگیری برای برگزاری رویداد گردشگری کرمانشاه 2026