مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 01:452023-12-06بين الملل

گفتگوی پوتین و بن سلمان درباره تحولات غرب آسیا


سخنگوی کرملین گفت که رییس جمهور روسیه و ولی عهد سعودی طی دیدار در ریاض، درباره آخرین وضعیت و تحولات منطقه غرب آسیا رایزنی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین بامداد پنجشنبه اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه و محمد بن سلمان ولی عهد سعودی درباره وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند.

پسکوف طی بیانیه ای توضیح داد: پوتین و ولیعهد سعودی درمورد همکاری در چارچوب اوپک پلاس رایزنی داشته و بر اهمیت ثبات بازار انرژی تاکید کردند .

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی همچنین افزود: در حال حاضر هیچ بحثی در مورد طرح های صلح مشترک بین روسیه و عربستان سعودی وجود ندارد .

سخنگوی کرملین درباره رایزنی های دو طرف اظهار داشت: همکاری سرمایه گذاری روسیه با کشورهای خاورمیانه با در نظر گرفتن تعداد دشمنان [مسکو] ادامه خواهد یافت .

طبق این گزارش، پسکوف ادامه داد: غرب می گوید که می خواهد جنگ [اوکراین] را در اسرع وقت پایان دهد، اما ارائه پول و حمایت نظامی به کی یف باعث طولانی شدن آن می شود .

به نوشته اسپوتنیک، وی همچنین افزود که سفر ولی عهد سعودی به روسیه از طریق مجاری دیپلماتیک مطرح می شود و هنوز جزییاتی در این باره وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوی پوتین و بن سلمان درباره تحولات غرب آسیا

گفتگوی پوتین و بن سلمان درباره تحولات غرب آسیا